اسلایدر

پایان بازی های دور اول گروهی یورو
هواداران چلسی

اولین بازی های گروهی برای تیم های حاضر در یورو 2012 به پایان رسید.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، با توجه به حضور چندین بازیکن از ترکیب تیم فوتبال چلسی ، نگاهی خواهیم داشت به عملکرد آنها در تیم های ملی کشورشان در نخستین دیدارشان در گروه های خود .

 

 پتر چک – جمهوری چک

بد ترین نتیجه برای بازیکنان چلسی در یورو به دروازه بان این تیم و تیم ملی چک رسید که در برابر روسیه 4 گل دریافت کرد که دفاع فوق العاده ضعیف و شکننده جمهوری چک اتوبانی بود برای نمایش روسیه و کسب پیروزی بزرگ برای آنها.

پتر چک هرچند تلاشش را کرد تا بتواند دروازه اش را بسته نگه دارد ، اما هم تیمی هایش برای بسته ماندن دروازه تیمشان تلاش زیادی نکردند و خیلی ضعیف ظاهر شدند.

پتر چک در آخرین صحبت هایش نیز از همبازیانش خواست تا در دو بازی باقی مانده ، تلاش بیشتری کنند.

 

بازی اول : روسیه 4 – 1 چک

بازی دوم : یونان – چک

 

رائول میرلس – پرتغال

هافبک جنگنده تیم ملی پرتغال که به عنوان دومین نماینده باشگاه چلسی در این رقابت ها پا به زمین مسابقه گذاشت نتوانست همراه دیگر ستاره های تیمش برابر آلمان ها به موفقیت برسد و با تک گل گومز ، اولین بازی خود را با شکست پشت سر گذاشت.

میرلس که از ابتدا در ترکیب تیمش قرار گرفته بود تا دقیقه 80 برای تیمش بازی کرد و بعد از اینکه تیمش از شاگردان لو عقب افتاد به خاطر تغییر تاکتیک و هجومی بازی کردن پرتغال ، از ترکیب تیمش خارج شد.

پرتغال پس از دانمارک و آلمان 3 امتیازی ، همراه با تیم ملی هلند با 0 امتیاز در قعر جدول قرار دارد.

 

بازی اول : آلمان 1 – 0 پرتغال

بازی دوم : دانمارک – پرتغال

 

خوان ماتا ، فرناندو تورس – اسپانیا

در تساوی اسپانیا و ایتالیا که با نتیجه 1 – 1 به اتمام رسید ، تنها فرناندو تورس بود که از دقیقه 73 وارد ترکیب اسپانیا شد و برای تیمش بازی کرد و خوان ماتا نتوانست اعتماد دل بوسکه را جلب کند و تمام بازی را از روی نیمکت ذخیره ها مشاهده کرد.

تورس در حالی وارد زمین شد که خیلی ها منتظر فیکس بازی کردن ستاره چلسی بودند ، اما سرمربی اسپانیا تصمیم گرفت تا بدون مهاجم هدف برابر دفاع قدرتمند ایتالیا وارد زمین شود.

با کسب این پیروزی اسپانیا و ایتالیا 1 امتیازی بالا تر از ایرلند 0 امتیازی و پائین تر از کرواسی 3 امتیازی قرار گرفته اند.

بازی اول : اسپانیا 1 – 1 ایتالیا

بازی دوم : اسپانیا – جمهوری ایرلند

 

جان تری ، اشلی کول – انگلستان

انگلستان که با قبل از مصدومیت لمپارد و کیهیل بیشترین ملی پوش چلسی را در یورو همراه داشت ، در تساوی برابر فرانسه دو نماینده داشت که در خط دفاعی توانستند عملکرد فوق العاده ای داشته باشند.

جان تری در قلب دفاع انگلستان موقعیت های بسیاری را از مهاجمان فرانسه گرفت و یکی از مهره های تاثیر گذار و مفید تیمش بود.

اشلی کول نیز در سمت چپ بازی قابل قبولی از خود نشان داد و توانست همچون گذشته بازیکن تاثیرگذاری برای سه شیر باشد.

انگلستان که نبود وین رونی را بیشتر از گذشته احساس می کرد ، به یک تساوی برابر خروس های فرانسه رضایت داد.

 

بازی اول : فرانسه 1 – 1 انگلستان

بازی دوم :  سوئد – انگلستان

 

فلورنت مالودا – فرانسه

چپ پای کلاسیک و با تجربه چلسی ، توانست در بازی تیم ملی کشورش برای انگلستان 85 دقیقه به میدان برود و بازی خوبی از خود نشان دهد.

مالودا  در مدت حضورش در ترکیب تیم ملی فرانسه چندین بار توانست ضمینه ساز حملات تیمش باشد و در کنار دیگر بازیکنان فرانسه برتری اندکی نسبت به هافبک های انگلستان داشتند.

فرانسه و انگلستان با کسب تساوی مشترکا با 1 امتیاز پائین تر از اوکراینی است که با دو گل آندره شوچنکو ، مهاجم سابق چلسی توانست سوئد را شکست دهد.


نظرات شما عزیزان:

mahdi
ساعت15:33---6 شهريور 1391
لطفا در وبلاگتان عکس تیم چلسی هم بگذارید و دوم اینکه من هم برای چلسی یک وبلاگ ساخته ام و نظر سنجی هم گذاشته ام لطفا به وبلاگ من هم سری بزنید وبلاگ من این هست chelsea01.mihanblog.ir

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 23 خرداد 1391برچسب:پایان بازی های دور اول گروهی یورو,
ارسال توسط مصطفی بختیاری